Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mes Mythologies
Mes Mythologies
Publicité
Mes Mythologies
26 avril 2006

Louise Labé

Baise m'encor, rebaise moy et baise:
Donne m'en un de tes plus savoureus,
Donne m'en un de tes plus amoureus:
Je t'en rendray quatre plus chaus que braise.

Las, te pleins tu? ça que ce mal j'apaise,
En t'en donnant dix autres doucereus.
Ainsi meslans nos baisers tant heureus
Jouissons nous l'un de l'autre à notre aise.

Lors double vie à chacun en suivra.
Chacun en soy et son ami vivra.
Permets m'Amour penser quelque folie:

Tousjours suis mal, vivant discrettement,
Et ne me puis donner contentement,
Si hors de moy ne fay quelque saillie.

Publicité
Publicité
Commentaires
A
La nuit ne sourit qu'aux innocents...
A
La nuit en sourit qu'aux innocents...
Publicité